Лічильники води – це справедливий спосіб оплати, оскільки ви платите лише за ту воду, яку насправді споживаєте. Попри розуміння цього, значна частина жителів міста, які користуються послугами централізованого водопостачання і водовідведення, продовжують споживати воду без приладів обліку, тобто сплачують за послуги згідно встановлених норм. Хоча статистика доводить, що споживання води при встановленому лічильнику, як правило, менше, аніж середні норми, адже у цьому випадку споживач платить не тільки за спожиту воду, а й за втрати води на водогонах, за ту, яку дехто використовує для поливу городів, що заборонено тощо…
«Використання лічильників важливе ще й тим, що спонукає використовувати воду економніше, - зазначив начальник КП «Новоселицька міська тепломережа» Віктор Агратіна. – Крім того, згідно розпорядження Кабінету міністрів України, всі споживачі зобов’язані встановити лічильники води. Хоча вимушені констатувати, що майже половина споживачів у Новоселиці цього не зробили.»
Встановлювати лічильник води можна з допомогою спеціаліста або самостійно, зазначив Однак прийняття його на облік і пломбування здійснюється лише після перевірки правильності його встановлення. Для цього необхідно звернутися до абонентського відділу з письмовою заявою та копією паспорту. Фахівці відділу зареєструють заяву та узгодять час виїзду контролера для опломбування водолічильника, після чого буде складено Акт про введення в експлуатацію вузла обліку.
-
Те, що лічильники встановлені лише у частини споживачів, викликає незручності із повіркою лічильника. Тому що, згідно правил надання послуг з централізованого водопостачання, повірку приладів обліку має здійснювати надавач послуг за рахунок коштів, включених до тарифу, розрахованих на період, передбачений циклом проходження такої повірки. Тобто, для того, щоб КП «Новоселицька міська тепломережа» раз на 4 роки демонтувала лічильники, проводила повірку та встановлювала їх на місце, необхідне 100% охоплення споживачів централізованого водопостачання приладами обліку і відповідною графою видатків в тарифі або окремого нарахування витрат з розбивкою на 4 роки.
Наразі пріоритетом для підприємства є співпраця зі споживачем, поліпшення якості обслуговування. Але споживачі повинні також дотримуватись встановлених правил споживання і обліку води.
|